fredag 29. januar 2010

Heihei

Nå i det siste tiden har vi arbeidet med en stor oppgave, vi (3in1) fikk en oppdrag fra en cafe (onkel og vennnene hans ). Det gikk ut på å lage en ny innredningtil dem . De ville egentlig beholde den gamle "looken" men ha nye løsninger. Men vi syndes at det ble litt kjedelig så vi bestemmte oss for at halve klassen skulle tenke helt nytt og den andre halvet skulle holde seg til den "gamle stilen" Jeg var blandt de som fikk lage en helt ny "onkel cafee". Og da vi ble ferdig med den så ble det utstilling av dem.Det var kjempe spennende jeg kan legge ut noen bilder fra prossesen.


Her tror jeg var veldig konsertrert , hhaha
Lager oppriss.

det ble veldig mye rot på pultene i de siste dagene.

men til slutt så rakk jeg å bli ferdig med utstillingen å manglet bare litt finpuss.



finito da var min og alle andre sin ferdig, å nå er det bare å kose seg og åpne opp utstillingen.



det kom en del folk for å se på og stemme for sin favoritt.

det går ant å stemme ennda på lille onkel i kristiansund. åpent

for alle :)

Det ble servert frukt og eple cider ;D

Det kom også tv folk og avis folk. :D haha det var så utrolig flaut å se seg selv på tven, herregud:D

Ingen kommentarer: